maandag 24 augustus 2015

Sail Amsterdam

Afgelopen zaterdag naar Sail in Amsterdam. Bij het eerste sail evenement in 1975 was ik er ook bij. Toen heb ik meegedaan aan het roeiers saluut. Dit was mij niet zo goed bevallen. Je was alleen maar bezig met uitkijken voor de andere boten. Ook heb  ik zowel in 1975 als in 1980 de wandelroute langs de schepen afgelegd, en een paar boten bezocht. Het was toen ook erg druk, en je moest lang wachten voordat je een boot kon bezoeken. Dit jaar maar iets anders. Een aantal maanden geleden zag ik dat een dagtrip mogelijk was. Vervoer met de bus naar een boot, en dan varen naar Sail. Dit is mij dan ook goed bevallen. Het was prachtig weer en het was genieten. Niet in het gedrang tussen de vele toeschouwers. Maar lekker compleet verzorgd om een boot met  koffie en gebak en een lunch. En uitzicht op de tall ships op de eerste rang. Foto's Sail



Geen opmerkingen: