dinsdag 18 augustus 2015

Rondreis Baltische staten : zondag 26 juli

Na een nacht van slecht slapen, er was een feest in het hotel, en het was erg warm op de kamer, en na afloop van het feest veel lawaai sliep ik zo tegen 1 uur in de nacht. Om 7.00 ging de wake-up call, half negen vertrek richting grens van Letland en Estland en Tartu. De grens was zo doorrijden, geen grensformaliteiten. Tegen 11.15 aankomst in Tartu. Eerst koffie en daarna rondwandeling. De rondwandeling nam vrij veel tijd in beslag. Ik had weinig tijd om te lunchen en bovendien was de bediening erg traag. Te laat kwamen een aantal waaronder ik bij de bus. ca. 20 minuten, en de lunch naar binnen geschrokt. Nog geen uur later een stop bij een molen. Nee het was geen Hollandse molen maar een Estlandse molen. Hier heb ik thee gedronken. Tegen 17.00 uur aankomst in het hotel in Tallinn. Omdat we deze avond in het centrum van Tallinn zouden gaan eten was de aankomst in het hotel vroeger gepland. Om 18.30 uur liepen we naar het centrum. Het eten was Estonisch. Ik vond het matig, het was geen culinair hoogstandje. Rond 21.00 uur weer terug in hotel.

Foto's dag 7 



Geen opmerkingen: