vrijdag 17 augustus 2012

Dagje Scheveningen

Afgelopen woensdag met Nico naar Scheveningen. Tegen 11.00 uur kwamen we met tramlijn 9 in Scheveningen aan. We zijn bij het Kurhaus uitgestapt. De omgeving van het Kushaus is geheel volgebouwd met appartementencomplexen en fastfood restaurants. Vroeger nam het Kurhaus een dominante plaats in haar omgeving in. Nu is het 'verstopt' tussen appartementencomplexen. We zijn even binnen geweest, het is al jaren een luxe 5 sterren hotel. Toen vader en moeder hier werkten was dat nog niet zo. Er was toen ook een theaterzaal met optrredens van grote artiesten. Daarna zijn we richting Pier gelopen. Wat een afgang, geheel verwaarloosd en vervallen. Hierna waren we wel toe aan een kopje koffie. Daarna hadden we nog een paar uur op het strand doorgebracht om te genieten van het mooie weer.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Beste Anne Marie,

Ik ben bezig met een website voor de winkeliersvereniging De Keizerstraat in Scheveningen. Op deze website willen we graag Scheveningse bezienswaardigheden plaatsen.

Toevallig kwam ik tijdens mijn Google zoektocht op jouw blog terecht en was bijzonder onder de indruk van je fotografie.

Ik zou graag jouw toestemming willen hebben om een van je foto's te gebruiken voor de website. Het gaat dan om de strand foto met de pier in de achtergrond: http://anne-marie-wandelen-genieten.blogspot.nl/2012/08/dagje-scheveningen.html

Helaas is er geen budget om de foto van je te kopen maar als wederdienst willen heel graag een linkje naar jouw blog vermelden. Ik verwacht veel bezoekers op de website.

Ik heb alvast een voorbeeldje gemaakt hoe het er uit komt te zien: http://www.development.bramroos.com/keizerstraat/scheveningen-strand/

Ik hoop zo onze website een stukje mooier te maken met jouw fotografie en tegelijkertijd jouw blog verder te promoten.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groeten,
Bram Roos

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.