woensdag 8 augustus 2012

Dagje fietsen vanuit Asten

Vandaag met de trein naar Boxmeer. Hier werd ik opgewacht door Piet. Met de auto naar Asten om daar een dag van de fietsdriedaagse mee te fietsen. Piet heeft een elektrische fiets, ik heb een 'gewone' fiets gehuurd in Asten. Rond 10.30 uur zaten we op de fiets. Aan deze driedaagse doen ca. 1500 fietsers mee. Onderweg heb je hier geen last van.  Het weer was goed om te fietsen. De tocht ging via Deurne naar Milheeze waar een rust was om dan via Bakel en Vlierden weer terug te komen in Asten. Het merendeel van de deelnemers fietst op een elektrische fiets. Als we werden ingehaald was dat door mensen die op een elektrische fiets zaten. Voor Piet is het een mooie oplossing om te fietsen op een elektrische fiets. Ik moest behoorlijk mijn best doen op de huurfiets. Piet moest zich aan mij aanpassen, wat hem redelijk goed afging. Met een aantal stops waren we rond 14.30 uur weer terug in Asten. Na een kopje koffie heb ik de huurfiets weer ingeleverd, en heeft Piet mij bij het station van Boxmeer afgezet.
De elektrische fiets van Piet met daarvoor de huurfiets


Geen opmerkingen: