zondag 6 mei 2012

5 mei 2012

Bevrijdingsdag 2012 zal de geschiedenis ingaan als een koude kille regenachtige dag. Door het zeer matige weer waren er minder bezoekers naar Wageningen gekomen dan voorgaande jaren. In de ochtend ben ik naar de Dreijen geweest voor de static show van militaire voertuigen. Na de middag de stad in. Bij Parka Cultura viel de publieke belangstelling tegen. Voor het defile ben ik naar de 50+ tent geweest. Er was een optreden van Saskia en Serge. Tegen drie uur was ik thuis. Uitgerekend tijdens het defile ging het regenen. Vanuit de "ereloge" mijn keukenraam had ik een goed en warm, en droog uitzicht op het defile. Nog nooit was de tribune ten behoeve van het defile zo snel opgeruimd als gisteren. Na het eten met Nico weer naar de 50+ tent. Een band speelde jaren zestig muziek. Dat was erg leuk. In de tent was het programma om 20.00 uur afgelopen. We hadden geen zin om nog even de stad in te lopen. Na de laatste muziekklanken om 24.00 uur werd ijlings begonnen met opruimen. De volgende dag was dan ook bijna alles al opgeruimd.
 Wachten in de regen op de tribune voor de flat
 Fly past
 De veteranen
Saskia en Serge

Geen opmerkingen: